GBA POLSKAZgłoszenie skargi

FORMULARZ ZGŁOSZENIA SKARGI

Pola oznaczone kwadratami są obowiązkowe.

    Możesz dołączyć plik w formatach PDF, Excel (XLS, XLSX), Word (DOC, DOCX), JPG lub PNG. Maksymalny rozmiar pliku to 2 MB. Do formularza możesz dołączyć 1 załącznik.

    W przypadku problemów/wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta lub Sekretariatem GBA POLSKA.

    Schemat procesu rozpatrywania skarg

    KROK 1Zgłoszenie skargi

    • Forma zgłoszenia: e-mail, list, formularz online (nie dotyczy anonimów)

    KROK 2Rejestracja skargi i potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia

    • Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia zostanie wysłane do 2 dni roboczych od zgłoszenia skargi

    KROK 3Postępowanie wyjaśniające

    • Analiza przez zespół ekspertów wszystkich skarg dotyczących działalności, za które GBA POLSKA jest odpowiedzialna

    KROK 4Zakończenie okresu rozpatrywania zgłoszonej skargi

    • Odpowiedź zostanie wysłana do 14 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia skargi
    • Forma odpowiedzi: e-mail