CO SPRAWIA, ŻE TEN PODCAST JEST UNIKATOWYM PROJEKTEM?
Łukasz Stojak, Dyrektor ds. Marketingu w GBA POLSKA wraz z Ekspertami z Centrum Badań Kosmetyków GBA POLSKA, przybliżają Wam procesy badawcze, które odgrywają kluczową rolę w tworzeniu nowoczesnych i innowacyjnych produktów kosmetycznych.
TO PODCAST TWORZONY DLA WAS I O WAS!
Dla wszystkich, którzy chcą zgłębić tajniki branży i zrozumieć, jak ważne są badania dla rozwoju, skuteczności oraz bezpieczeństwa kosmetyków. Do słuchania podcastu zapraszamy wszystkich entuzjastów kosmetyków, profesjonalistów z branży, w tym producentów kosmetyków, a także studentów i uczniów kierunków branżowych oraz każdego, kto jest ciekawy, jak nauka wpływa na rozwój produktów kosmetycznych, których używamy na co dzień.
W czwartym odcinku podcastu, wraz z jest dr Agnieszką Chojnacką, Kierownik Pracowni Badań In Vivo w GBA POLSKA, porozmawiamy o znaczeniu testerów jako reprezentantów różnych typów skóry i różnych grup wiekowych. Wyjaśnimy co trzeba zrobić, aby zostać testerem kosmetyków. Wskażemy korzyści z bycia testerem oraz jak testerzy mogą wpływać na przemysł kosmetyczny. Omówimy również kwestie etyki badań i ich bezpieczeństwa.
W trzecim odcinku podcastu wraz z Martą Rosińską, Global Regulatory Affairs Manager w GBA POLSKA rozmawiamy o zasadach DOBREJ PRAKTYKI KLICZNEJ, w skrócie GCP, obowiązujących dla leków z przełożeniem na wyroby kosmetyczne. Wskażemy Wam potencjalne korzyści dla laboratorium, klienta i konsumenta, płynące ze stosowania właśnie tych zasad w badaniach kosmetyków.
W drugim odcinku podcastu wraz z Karoliną Dziąbowską, Dyrektorem Laboratorium Solaryjnego w GBA POLSKA omówimy rolę Laboratorium Solaryjnego i badań produktów przeciwsłonecznych wraz z przykładowymi deklaracjami jakie mogą one potwierdzać. Ponadto, przedstawimy praktyczne znaczenia (z nastawieniem na potrzeby konsumenta) symboli na etykietach jak SPF, UVAPF, PA+++, Blue Light i inne.
NIE MOŻECIE PRZEOCZYĆ TEJ WYJĄTKOWEJ PODRÓŻY!
Najwyższe standardy, ogromne doświadczenie i wiedza naszych specjalistów.